Geeft als resultaat

Ben je van gedachten veranderd?

We willen dat je tevreden bent met je aankoop.

Je hebt een annuleringsrecht van 14 dagen vanaf het moment dat je de goederen hebt ontvangen. Dit is volgens de wet inzake op afstand en buiten verkoopruimten gesloten overeenkomsten (SFS 2005:59).
Jij, als consument, bent verantwoordelijk voor de retourzending en voor de juiste verpakking zodat het verzonden kan worden.

De annuleringstermijn van 14 dagen geldt niet voor alle producten. Als het recht van retour niet van toepassing is, staat dit vermeld in de productbeschrijving wanneer u het product bestelt. Voorbeelden van dergelijke goederen zijn gespecialiseerde goederen, goederen met een korte houdbaarheid of gevoelige goederen.

Hoe doe je dat?

Neem contact met ons op via allafröer.se, per e-mail of per post. We hebben het bestelnummer en de naam nodig en informatie over of je de hele bestelling wilt stomen of slechts een deel van de bestelling. Dit is het annuleringsformulier en is voor ons voldoende om ervoor te zorgen dat jij als consument voldoet aan de eis van het Zweedse Consumentenbureau om je beslissing om het contract te herroepen duidelijk kenbaar te maken.
Als je ons een verklaring wilt sturen waarom je van gedachten bent veranderd, zodat we de kans hebben om verbeteringen aan te brengen, zouden we dat erg op prijs stellen, maar dit is geen vereiste.
Uw annuleringscontact moet binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending naar ons worden verzonden.

Het adres voor retourzendingen is

Ideladan AB
Kranbalksgatan 4CE
72138 Västerås

Zodra we je zending hebben ontvangen en hebben gecontroleerd of deze in originele staat is, crediteren we je betaling.

Klachten

Ons doel is om producten van de hoogst mogelijke kwaliteit te verkopen. Maar soms is een product verkeerd. Als je een klacht hebt, neem dan contact met ons op en vertel ons wat het probleem is. In eerste instantie zullen we het artikel voor je vervangen of repareren, maar als we het artikel niet hebben of als we van mening zijn dat het voor jou niet nuttig is om een vervangend artikel te ontvangen of het door ons te laten repareren, kunnen we het artikel terugkopen. We willen alleen tevreden klanten, maar als de situatie zich voordoet dat we het niet eens zijn over het klachtrecht, zullen we altijd het advies van ARN volgen.

Manage cookie settings